Kedves Olvasó!

Reményeim szerint, aki eljut ezekhez a sorokhoz ebben a netes rengetegségben, talán pár érdekes dologra lelhet.

Először is bemutatkoznék: több mint 11 éve dolgozom lakberendezőként, van egy weblapom aminek megjelenését szintén én terveztem, legszívesebben havonta újítanám, szerkesztgetném de nem értek hozzá és sajnos annak idején nem úgy lett elkészítve, hogy azon én is változtatni tudjak. Így nemrégiben utána jártam milyen úton módon lehetne belőlem weblapkészítő, de aztán szakavatottak felvilágosítottak, hogy egy 11 hetes tanfolyam még csak az alapokat tanítja meg. De szerencsére itt van a "blogok világa", így új lehetőségek előtt állok, hát rajta, csak előre!

 

Első blogos bejegyzésem szóljon egy ma elkészült is mai napom legszebb óráját szeretném megosztani Veletek, elkészült egy ügyfelemnél a nappaliban homokkő burkolat, felrakása előtt  a földre kirakva válogattuk össze, hogy melyik kődarab, melyik kődarab mellé kerüljön, a felragasztott burkolat  fölé pedig gipszkartonba épített halogén lámpák kerültek.

Több órai munkánk eredményeképpen volt mosoly, volt elégedettség. Én is örültem! :-)

További referencia képek a http://www.egykislakberendezes.hu weboldalamon.

 

 ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Címkék: építkezés életmód lakás életképek otthon lakberendezés élménybeszámolók lakberendező blog

A bejegyzés trackback címe:

https://1kislakberendezes.blog.hu/api/trackback/id/tr61485016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása